Loading...

Slut med slankekure

- det handler for de fleste om at få en sundere livsstil. En livsstil, som giver mere overskud, glæde og energi i dagligdagen. En bonus ved dette forløb er, at du opnår den vægt, hvor du føler dig godt tilpas i din krop. 

Du får 6 lydfiler af ca 30 minutter som hjælper dig af med sukkerafhængighed, overspisning og søvnproblemer. Oven i det modtager du løbende e-mails med gode råd. Og så har du adgang til direkte kontakt med mig.

Fra starten knækker du kurven med at tage lidt på hver dag - og hurtigt opnår du et varigt vægttab på mindst 5 kg.

Tilrettelæg og gennemfør i dit eget tempo uden at skulle booke tider eller bruge tid på transport. 

Køb programmet her og få endnu mere at vide

Læs mere under billedet

REJSE PÅ 100 DAGE TIL DIT VARIGE VÆGTTAB

Dette forløb er en hjælp og støtte til dig, som ønsker at give slip på overvægt eller ønsker at undgå at tage på.

Det får du ud af det:

1: Vægttab på mindst 5 kilo – det betyder at du stopper med at tage på og får et konkret, ægte og varigt vægttab

2: Du erstatter usunde vaner med sunde – så du får mere energi og livsglæde

3: Knækker vægtkurven, så du kan begynde rejsen til den vægt, der er den rigtige for dig.

4: Du tilrettelægger og gennemfører hjemmefra og helt i dit eget tempo.

Fokus er på at nå og fastholde den vægt, der er den rigtige for dig. Den, hvor du føler dig komfortabel og godt tilpas. Både fysisk og ikke mindst psykisk.

INDHOLDET:

Du modtager 6 lydfiler med hypnotisk indhold, der hjælper med omprogrammere dit ubevidste sind. De varer ca 30 minutter hver.

Herudover får du hver uge tips og inspiration via e-mails

Du bliver ved med at have adgang til alle lydfiler, så du kan tage dem frem og lytte til dem igen og igen.

Og du har adgang til hot-line hjælp, hvis du får brug for det.

LIDT MERE UDDYBENDE:

Det kræver hjælp og støtte at knække kurven så man kommer tilbage til sin idealvægt. På præcist samme måde, som mange storrygere skal have hjælp til at blive røgfrie.

Programmet bygger på et seriøst videnskabeligt grundlag for, hvad der virker. Både med hensyn til konkrete værktøjer og ikke mindst for, hvordan man skaber forandringer. Nemlig de forandringer i dagligdagen, der giver et solidt vægttab.

Effekten af hypnotiske teknikker formidlet gennem lydfiler er veldokumenteret i videnskabelige artikler og ikke mindst mine egne erfaringer som praktiserende hypnoterapeut.

Det er dine vaner, der giver problemer med vægten

Det er jo vanen med at spise lidt for meget sødt ”efter kaffen” eller vanen med ar sidde for meget med Netflix, der skaber overvægten. Bente Klarlund nævner at bare 300 kalorier om dagen mere end man forbrænder, giver op til 5-8 ekstra kilo om året. Og har man gjort det i flere år opstår balladen.

For at opnå et varigt og stabilt vægttab – eller undgå at tage på hver dag – er det vigtigt med en helhedsorienteret tilgang. Det er ikke nok kun at fokuseret på kost eller kun på motion.

DE 5 NØGLER TIL STABIL VÆGT OG GODE VANER

Nøgle 0:

Denne nøgle hjælper dig til at få det optimale udbytte af de efterfølgende nøgler.

Personlig kvalitetstid, hvor man giver sig selv fri fra dagens stres gennem en meditation er vigtig. Det er jo særligt i en stressende hverdag, man spiser for meget. Gennem guidede meditationer får man adgang til ”det ubevidste sind” og kan skabe ændringer i gamle tankemønstre.

Nøgle 1:

Visualisering er det stærkeste hypnotiske værktøj der findes. Sportsfolk bruger det til at “se sig selv på skamlen” og nogle sygdomme kan man faktisk hele på den måde. Visualisering er ikke udelukkende at kunne “se det for sig” – man kan også forestille sig, leve sig ind i eller bare tænke på. Denne metode lærer du i denne nøgle. Og målet er naturligvis, at du kan “se for dig, at du har nået den rigtige vægt.”

 Nøgle 2:

Giv slip på sukkerafhængigheden. Vi kan ikke lide at blive forbundet med ordet ”afhængighed.” Men vi skaber mange vaner og ubevidste rutiner for at få et sukkerrush. Klienter fortæller at de har tabt adskillige kilo på kort tid, bare ved at undlade de daglige colaer, som et eksempel.

Nøgle 3:

Motivation til motion, som er meget mere og meget andet end sved på panden i fitnesscentret. Bare 1 times bevægelse (gang) om dagen gør, at du nemt giver slip på 5 – 10 kilo om året. Motion er også de små daglige rutiner på arbejdet eller hjemme, hvor man bevæger sig.

Nøgle 4:

Stop knappen er vigtig for den forhindrer overspisning. Desværre har mange trænet sig selv til at spise lidt mere, end de egentligt har brug for. Store portioner eller flere portioner. Man siger jo at maven bliver mæt før øjnene, men vi overhører maven signaler.

Nøgle 5:

Den livgivende søvn skal prioriteres. Under søvnen vaskes sindet rent, så man giver slip på alle dagens indtryk. Hvis det ikke sker, så vågner vi jo med en grundfølelse af stress og utilpashed. Hvad værre er, så har vi en tendens til at snacke mere, når vi har sovet dårligt.

Køb programmet her